IMAGE Skincare | Help & Info

Op deze pagina bevinden zich de meest gestelde vragen. Heb je een vraag die hier niet tussen staat, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer een bestelling voor 14.00 uur wordt geplaatst, is het de volgende werkdag in huis. Bestel je boven een waarde van €150,- (excl. BTW) dan is de verzending gratis. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.
Hoe ontvang ik mijn factuur?
De factuur wordt via de e-mail naar je toegestuurd zodra de producten verzonden zijn. De factuur wordt verstuurd naar het mailadres welke je gebruikt in je account.
Welke betaalmogelijkheden zijn bij IMAGE Skincare mogelijk?
Je kunt via IDEAL je bestelling afhandelen.
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
De producten worden in Nederland via PostNL verstuurd en in België via DPD. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.
Hoe kan ik de producten bestellen?
Wij hebben veel aangesloten specialisten waar je terecht kan voor behandelingen en of het aankopen van onze IMAGE Skincare producten. Bekijk onze store locator voor de dichtstbijzijnde specialist of je kunt contact opnemen met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).

Producten en gebruik

Welke producten passen het beste bij mijn huidconditie?
Omdat elk huidtype anders is, en er voor elk huidtype een ander advies nodig is, raden wij je aan om naar de dichtstbijzijnde aangesloten specialist te gaan. In een gesprek met één van onze specialisten wordt een passend product en of behandeling gekozen. Bekijk onze store locator voor de dichtstbijzijnde specialist of je kunt contact opnemen met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).
Zijn de producten van IMAGE Skincare op dieren getest en parabenen vrij?
Alle producten van IMAGE Skincare zijn dierproef- en parabenen vrij.
Kan ik direct alle producten bestellen?
Omdat de producten van IMAGE Skincare een hoog aantal werkzame stoffen bevatten, is het van belang dat de producten op de juiste wijze worden gebruikt. Het kan voorkomen dat de huid hier eerst aan moet wennen. Voor persoonlijk advies verwijzen wij je door om naar de dichtstbijzijnde aangesloten specialist te gaan om te kijken welke producten en of behandeling voor jouw huid geschikt zijn. Bekijk onze store locator voor de dichtstbijzijnde specialist of je kunt contact opnemen met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).
Hoe gebruik ik de producten van IMAGE Skincare?
Hoe de producten het beste kunnen worden gebruikt, raden wij aan om naar de dichtstbijzijnde aangesloten specialist te gaan voor advies. Bekijk onze store locator voor de dichtstbijzijnde specialist of je kunt contact opnemen met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).
Hoelang zijn de producten houdbaar en hoe kan ik het beste de producten bewaren?
De producten van IMAGE Skincare zijn minimaal 12 maanden houdbaar. De producten kan je het beste op kamertemperatuur en op een donkere plek bewaren. Ons product YANA zal buiten de ijskast 30 dagen en in de ijskast 48 dagen houdbaar zijn.
Kan ik de producten van IMAGE Skincare gebruiken tijdens mijn zwangerschap?
Onze lijnen the MAX, Iluma en Ormedic bevatten producten zonder zuren. Deze lijnen kunnen heel goed bij zwangerschap gebruikt worden. Erg belangrijk bij zwangerschap is om een product van onze Prevention+ lijn dagelijks te gebruiken ter bescherming van de huid.
Na het gebruik van IMAGE Skincare producten wordt mijn huid rood. Is dit erg?
Bloedcirculatie kan behoorlijk gestimuleerd worden door de werkzame ingrediënten in onze lijnen. De huid kan als gevolg er rood uitzien en tintelend aanvoelen, dit is normaal. Als de huid verder niet geïrriteerd aanvoelt kan je de producten gewoon blijven gebruiken. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er een ingrediënt in zit waar je minder goed tegen kan of het is een product wat je langzaam moet opbouwen. Mocht de irritatie verergeren, neem dan contact op met jouw specialist of met ons. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).

Mijn account

Hoe maak ik een account aan bij IMAGE Skincare?
Je maakt een account aan op de IMAGE Skincare webshop door op registreren te klikken. Vul de gevraagde gegevens in en druk vervolgens op ‘verstuur’. Het is alleen mogelijk om als consument een account aan te maken wanneer je in het bezit bent van een salon code. Deze kan je verkrijgen door contact op te nemen met een specialist bij jou in de buurt. Bekijk onze store locator voor de dichtstbijzijnde specialist of je kunt contact opnemen met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).
Wat is er te zien op mijn account?
Wanneer je bent ingelogd op je account op de IMAGE Skincare webshop, dan is op de ‘homepage’ je account overzicht te zien. Hier vind je al je persoonlijke instellingen, bestellingen, etc.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Wanneer je wachtwoord niet meer werkt of onjuist is, dan kun je deze opnieuw aanvragen door op wachtwoord vergeten te klikken op de login pagina.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Wanneer je bent ingelogt kun je op de homepage je wachtwoord veranderen. Bij ‘persoonlijke instellingen’ vind je het kopje ‘wachtwoord wijzigen’.

Verzending en levering

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij IMAGE Skincare?
Je kunt een bestelling bij IMAGE Skincare plaatsen wanneer je bent ingelogd op je eigen account. Na het verkrijgen van een salon code bij een specialist bij jou in de buurt, te vinden via onze store locator. Vervolgens selecteer je het aantal gewenste producten. Deze komen in je winkelmand terecht. Wanneer je klaar bent kun je de geselecteerde producten in je winkelmand afrekenen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer een bestelling voor 14.00 uur wordt geplaatst, is het de volgende werkdag in huis. Bestel je boven een waarde van €150,- (excl. BTW) dan is de verzending gratis. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.
Hoe ontvang ik mijn factuur?
De factuur wordt via de e-mail naar je toegestuurd zodra de producten verzonden zijn. De factuur wordt verstuurd naar het mailadres welke je gebruikt in je account.
Welke betaalmogelijkheden zijn bij IMAGE Skincare mogelijk?
Je kunt via IDEAL je bestelling afhandelen.
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
De producten worden in Nederland via PostNL verstuurd en in België via DPD. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?
Mocht je de bestelling niet hebben ontvangen, dan graag contact opnemen met de specialist waar je de bestelling hebt geplaatst of met met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).
Mijn bestelling klopt niet, wat moet ik nu doen?
Mocht je bestelling niet kloppen, dan graag contact opnemen met de specialist waar je de bestelling hebt geplaatst of met met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).
Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?
U kunt een geplaatste bestelling niet meer aanpassen of annuleren wanneer deze geplaatst is.

Retourneren en ruilen

Hoe kan ik een product of bestelling retourneren?
Wanneer je een product wilt retourneren kun je het beste informeren bij jouw specialist op welke manier dit mogelijk is. Heb je al een salon code dan kan dit ook via onze website. Wanneer je bent ingelogd, ga je naar ‘mijn retourzendingen’. Na ontvangst van het aanvraagformulier ontvang je verdere instructies voor de verzending en een retournummer. Binnen enkele dagen wordt contact met je opgenomen voor een bevestiging van je retourzending en of deze is geaccepteerd of is geweigerd. Wanneer deze is geaccepteerd, kun je het retourformulier uitprinten en bijvoegen in het pakket. Dit moet binnen 14 dagen na ontvangst.
Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?
Wanneer je een product hebt teruggestuurd kun je het beste informeren bij je specialist voor meer informatie over terugbetaling. Je kunt ook altijd contact opnemen met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).
Ik heb een verkeerd, beschadigd of defect product ontvangen, wat moet ik nu doen?
Dan raden wij je aan contact op te nemen met je specialist of met met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).